Dissabte, dia 23 de gener, es van reunir unes 500 persones a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Després de setmanes de mantenir preses de contacte, van decidir posar en marxa el procés que condueixi a la celebració de la consulta també a la capital del país.
Dissabte, dia 23 de gener, es van reunir unes 500 persones a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Després de setmanes de mantenir preses de contacte, van decidir posar en marxa el procés que condueixi a la celebració de la consulta també a la capital del país. De moment encara no n'han fixat la data, que de totes maneres serà posterior a la tanda del 25 d’abril. De moment, s'ha decidit constituir una estructura organitzativa per districtes i per barris. Organitzar una consulta en una ciutat tan gran és d’una gran complexitat. De moment, la plataforma Barcelona Decideix ja ha rebut l’adhesió d’unes 180 entitats, tant de caire polític com cultural, associacions professionals i d’estudiants, associacions d’immigrants, entitats esportives, i associacions de veïns.
En efecte, de mica en mica anirà sent tot el país que s’alçarà convocant consultes. Cada dia hi ha més poblacions que ho voeln fer. A tall d’exemple, els darrers que han impulsat plataformes han estat la coordinadora de les Terres de l’Ebre, la plataforma d’Anglès, la de l’Escala, la de l’Espluga de Francolí, la de Montblanc i la de Martorell, entre moltes altres.
http://www.barcelonadecideix.cat/
http://www.referendumindependencia.cat/
1. Perquè és absolutament democràtica
2. Perquè és la manera pacífica de prendre decisions
3. Perquè si participes la teva opinió compta
4. Perquè el resultat serà útil i tindrà efectes
5. Perquè és una iniciativa ciutadana
6. Perquè és una consulta oberta a tothom
Si
vols fer una aportació econòmica a Manresa Decideix pots ingressar-la
al compte següent, indicant en el concepte d'ingrés la paraula CONSULTA:
Núm. de compte: 2041 0055 58 0040033402
(l’aportació desgrava un 25% + un 15% en IRPF)
IMPORTANT:
Per desgravar cal que en el rebut de l'ingrés hi consti el nom i el NIF de la persona.
Tot i que no és estrictament necessari, si voleu un certificat cal que ens el demaneu en un correu electrònic a recursos@manresadecideix.cat, indicant-hi la vostra adreça.
Les consultes populars no reben cap subvenció pública i necessitem recursos econòmics. Per tant... si vols i pots col·labora!